پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه مازندران
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • معرفی رویداد
  • پوستر
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانشگاه مازندران


اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)

تاریخ برگزاری : 14 آبان ماه 1399


1- ارائه چارچوبی بمنظورشناسایی چالش های مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد اشتراکی

bus1-00170001   

کسب و کار‌های مبتنی بر اقتصاد اشتراکی با رشد سریعی که با توجه به بسترهای اینترنتی داشته اند، باعث شکل گیری نوع جدیدی از ارائه محصول و خدمات شده‌ اند و به سرعت جایگاه خود را در بین کسب و کارهای سنتی پیدا کرده اند. این کسب وکارها با عنایت به ساختار های و...

دریافت مقاله کامل

2- شناسائی و رتبه بندی ریسکهای اقتصادی با تکنیک AHP (مورد مطالعه:منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر )

bus1-00270005   

این مقاله با هدف شناسایی و رتبه بندی ریسکهای اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی انجام پذیرفت . از نظر هدف پژوهشی کاربردی،روش گردآوری پیمایشی و مقطعی بود.از روش کتابخانه برای جمع آوری مبانی نظری و در میدان تحقی و...

دریافت مقاله کامل

3- بررسي و تعيين تأثير عوامل مؤثر روي رضايت مشتري در صنايع خودرو سازي

bus1-00310014   

هدف این مطالعه بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر خروجی های کلیدی خدمات است. روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش همبستگی است. بدین صورت که پرسشنامه تحقیق به مراجعه کنندگان به مرکز خدمات پس از فروش بهمن موتور توزیع شده و...

دریافت مقاله کامل

4- نقش سرمایه اجتماعی کارکنان بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره مالیات شهرستان بابل)

bus1-00210008   

چکیده امروزه در کنار سرمایه های انسانی، مالی و اقتصادی، سرمایه دیگری در سازمان ها و جوامع، ذیل عنوان «سرمایه اجتماعی» مطرح می گردد. در عصر حاضر مدیران برای توسعه، علاوه بر سرمایه های اقتصادی، فیزیکی و انسانی، بایستی نظر خود را به مفهوم کلیدی دیگری و...

دریافت مقاله کامل

5- بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری رضایت مشتری(مورد مطالعه: بانک پاسارگاد استان خراسان شمالی)

bus1-00290009   

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری رضایت مشتری (مورد مطالعه : بانک پاسارگاد استان خراسان شمالی) صورت گرفت. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش و ماهیت توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی بود. جامعه آم و...

دریافت مقاله کامل

6- شناسایی و تحلیل مؤلفه های مبنایی تأثیرگذار بر فرآیند برندسازی شهری (نمونه موردی: شهر شیراز)

bus1-00230003   

امروزه برندسازی مکان اغلب به شکل برندسازی مقصد گردشگری به منظور جذب گردشگران به کار می رود به گونه ای که برندسازی مقصد گردشگری از فعالیت های بسیار حیاتی مدیریت مقصد گردشگری در زمان فعلی می باشد. بدین ترتیب پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل و شرایط علی و...

دریافت مقاله کامل

7- بررسي تاثير شبكه توسعه اجتماعي رسالت بركسب وكار دامپروري و پوشاک در بخش گلباف

bus1-00300007   

هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش شبکه توسعه اجتماعی رسالت در بهبود کسب و کار خرد و خانگی در بخش گلباف است.این تحقیق از لحاظ هدف جز تحقیقات کاربردی و از نظر روش، تحقیق توصیفی به شیوه همبستگی بوده است. جامعه ي آماري اين تحقيق شامل کلیه اعضای کانون همیا و...

دریافت مقاله کامل

8- بازاریابی بین المللی

bus1-00190002   

در این مقاله درباره اهمیت بازاریابی بین‌المللی، استراتژی ورود به بازار ، بازاریابی از طریق اینترنت چه فوایدی دارد ؟، نقش بازاریابی در توسعه صادرات، تجارت الکترونیکی و تاثیر آن بر توسعه صادرات و موانع استفاده از تجارت الکترونیکی در صادرات و راه حل آن و...

دریافت مقاله کامل

تماس با ما


آدرس: مازندران - بابلسر – خيابان پاسداران – سازمان مركزي
تلفن: 01135303000
دورنگار:01135334253
کد پستی: 13534 – 47416
رایانامه: info@umz.ac.ir
 

© کلیه حقوق متعلق به همایش نگار می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)