پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه مازندران
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • معرفی رویداد
  • پوستر
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانشگاه مازندران


اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)

تاریخ برگزاری : 14 آبان ماه 1399


تاریخ برگزاری : 14 آبان ماه 1399

بررسي و تعيين تأثير عوامل مؤثر روي رضايت مشتري در صنايع خودرو سازي

نویسندگان :

محمد جلالی، منصور رحیم حسینی

دانلود فایل   
چکیده

هدف این مطالعه بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر خروجی های کلیدی خدمات است. روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش همبستگی است. بدین صورت که پرسشنامه تحقیق به مراجعه کنندگان به مرکز خدمات پس از فروش بهمن موتور توزیع شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارLISREL استفاده شده است. با استفاده از متغیر های منابع سازمانی، منابع مشتری، یکدلی ( انتقال فکر)، محیط فیزیکی، ارزش ادراک شده از مشتری، اعتماد، و خروجی های کلیدی خدمات سنجیده می شود و نتایج به دست آمده نشان داد منابع سازمانی و یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت تأثیر می گذارد؛ ولی منابع مشتری و محیط فیزیکی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت تأثیر نمی گذارد؛ همچنین منابع سازمانی، منابع مشتری و یکدلی از طریق اعتماد بر رضایت تأثیر می گذارد، اما محیط فیزیکی از طریق اعتماد بر رضایت تأثیری ندارد؛ و نیز منابع سازمانی و یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری تأثیر می گذارد ولی منابع مشتری و محیط فیزیکی از طریق ارزش ادارک شده مشتری بر تمایلات رفتاری تأثیر نمی گذارد؛ همچنین منابع سازمانی، منابع مشتری، و یکدلی از طریق اعتماد بر تمایلات رفتاری تأثیر می گذارد ولی محیط فیزیکی از طریق اعتماد بر تمایلات رفتاری تأثیر نمی گذارد.

کليدواژه ها

منابع سازمانی، منابع مشتری، یکدلی (انتقال فکر)، محیط فیزیکی، ارزش ادراک شده مشتری، اعتماد، خروجی های کلیدی خدمات

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
جلالی، محمد، رحیم حسینی، منصور، 1399، بررسي و تعيين تأثير عوامل مؤثر روي رضايت مشتري در صنايع خودرو سازي، اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)، http://openaccess.ir/c/bus1/paper_76499


اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)
تاریخ برگزاری : 14 آبان ماه 1399
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • بازاریابی بین المللی
  • نقش سرمایه اجتماعی کارکنان بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره مالیات شهرستان بابل)
  • بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری رضایت مشتری(مورد مطالعه: بانک پاسارگاد استان خراسان شمالی)
  • شناسایی و تحلیل مؤلفه های مبنایی تأثیرگذار بر فرآیند برندسازی شهری (نمونه موردی: شهر شیراز)
  • شناسائی و رتبه بندی ریسکهای اقتصادی با تکنیک AHP (مورد مطالعه:منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر )
  • ارائه چارچوبی بمنظورشناسایی چالش های مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد اشتراکی
  • بررسي تاثير شبكه توسعه اجتماعي رسالت بركسب وكار دامپروري و پوشاک در بخش گلباف
  • تماس با ما


    آدرس: مازندران - بابلسر – خيابان پاسداران – سازمان مركزي
    تلفن: 01135303000
    دورنگار:01135334253
    کد پستی: 13534 – 47416
    رایانامه: info@umz.ac.ir
     

    © کلیه حقوق متعلق به همایش نگار می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)